سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب کلمن آب پلاستیکی برای ماشین منزل خودرو کودکانه

انواع فلاسک پلاستیکی کلمن تک نفره کودکانه برای فصل گرم سال

    نظر

 

انواع فلاسک پلاستیکی کلمن تک نفره کودکانه برای فصل گرم سال

 

 

انواع فلاسک پلاستیکی کلمن تک نفره کودکانه برای فصل گرم سال

 

 

 

کلمن آب کودک ، توپرهای استیل ضد زنگ ، بطری آب استیل ضد زنگ ، فلاسک هیدرو

 

    12 - 13 دلار آمریکا / قطعه هزینه حمل و نقل را دریافت کنید

    3000 قطعه حداقل سفارش

    30 - 45 روز زمان سرب

 

سفارشات کوچک: پذیرفته شده است

 

اکنون پرس و جو کنید

جزئیات محصول

 

شماره مدل: VCF04

 

نام تجاری: KAIYO

 

مبدا: چین (سرزمین اصلی)

مشخصات اصلی / ویژگی های خاص:

 

    غلتک خلاuum در دو S / S ؛

    آستر داخلی در 18/10 باشد ، مورد در 18/8 باشد

    ظرفیت: 400 میلی لیتر

    رنگ ها: رنگ آمیزی شده یا به صورت سفارشی باشد

    سیستم باز آسان برای نوشیدن. قطعات پلاستیکی در PP مواد غذایی و سیلیکون ؛

    با عملکرد برتر فناوری خلا ، نوشیدنی را گرم / خنک / تازه و طولانی تر نگه دارید.

    داخلی و خارجی فولاد ضد زنگ نشکن با نیازهای پایه برای استفاده روزمره

 

مشکل با عکس یا متن؟

اطلاعات حمل و نقل:

 

    بندر FOB: شانگهای وزن: 12 کیلوگرم

 

بازارهای اصلی صادرات:

 

    آسیا استرالیا مرکزی / آمریکای جنوبی اروپای شرقی میانه شرق / آفریقا آمریکای شمالی اروپای غربی

 

علائم تجاری یا تصاویر شخص ثالث که در اینجا نشان داده شده است فقط برای اهداف مرجع است. ما مجاز به فروش مواردی که دارای چنین علائم تجاری هستند نیستیم.

جزئیات پرداخت:

 

    روش پرداخت: انتقال تلگرافی در پیشبرد (Advance TT ، T / T)

 

مزایای اصلی رقابت:

 

    منشا کارمندان باتجربه محصول سبز تضمین / ضمانت قیمت قیمت ویژگی های محصول عملکرد محصول تحویل سریع تأییدیه های کیفیت اعتبارات خدمات

 

انواع فلاسک پلاستیکی کلمن تک نفره کودکانه برای فصل گرم سال

 

بطری های آب دیگر به سادگی کالاهایی نیستند که شما برای یک رویداد ورزشی یا ماجراجویی در کشورهای مختلف خریداری می کنید. آنها یک دیوانگی هستند اکنون آنها را به همه جا حمل می کنیم - در کیف ، کوله پشتی و کیف های دیگر که در طول روز می نوشیم. ما از مزایای سلامتی نوشیدن حداقل دو لیتر در روز و اهمیت استفاده از پلاستیک بدون BPA یا بطری های قابل استفاده مجدد که برای ما و محیط زیست بهتر است ، می دانیم.

چگونه بهترین مارک بطری آب را انتخاب کنیم

 

اما انتخاب بهترین مارک بطری آب بدان معنی است که باید به دنبال چه چیزی باشید. برای بسیاری ، برخی از الزامات اساسی وجود دارد: نمی تواند نشت کند ، باید تمیز شود (و ترجیحاً در ماشین ظرفشویی نباشد) ، نباید خیلی سنگین باشد و اندازه مناسبی برای نیازهای ما داشته باشد. برای بسیاری از ما یک بطری شیک و شیک نیز می خواهیم.

 

همچنین یک گزینه به ظاهر بی پایان وجود دارد - با بطری های آب در هر رنگ ، اندازه ، نوع درب و ساخت ممکن - و همچنین انتخاب فولاد ضد زنگ ، پلاستیک و شیشه. بطری های دارای عایق فولاد ضد زنگ نوید نوشیدنی های سرد را یخ زده و نوشیدنی های گرم را برای ساعت ها گرم گرم نگه می دارند و بعید به نظر می رسد که فولاد ضد زنگ عطر و طعم را جذب کند. پلاستیک ها سبک تر هستند. و آنهایی که شیشه ای هستند ، خوب ، آنها واقعا عالی به نظر می رسند.

 

بطری های آب نیز فقط بزرگ ، متوسط ??و کوچک نیستند. تقریباً در هر اندازه وجود دارند ، اما معمولاً در حدود 12 تا 64 اونس. و بسیاری از آنها دارای اندازه دهان استاندارد یا دهان گسترده تر هستند ، که برای نوشیدنی هایی مانند نوشیدنی های فواره ای هنگامی که می خواهید مکعب های یخ را اضافه کنید به خوبی کار می کند.

 

برای کمک به انتخاب خود برای بهترین بطری آب ، به ادامه مطلب مراجعه کنید. خواهید آموخت که برخی از مارک های بزرگ را از یکدیگر متمایز می کند. و در حالی که بسیاری از آنها عملکرد مشابهی دارند ، انتخاب شما ممکن است به یافتن بهترین لوازم جانبی مد بازگردد.

 

با استفاده از فناوری TempShield ، بطری های دو جداره استیل عایق خلاuum Hydro Flask ساختاری بسیار هوشمندانه است. دو جداره از جنس استنلس استیل با خلا vac در بین از تراکم یا انتقال گرما در قسمت بیرونی بطری جلوگیری کرده و حفظ درجه حرارت مایع داخل آن را بسیار عالی انجام می دهد. این بدان معناست که نوشیدنی های سرد تا 24 ساعت یخ زده و لوله ها تا 12 گرم می مانند.

 

بطری های آب Hydro Flask نیز بسیار شیک و دارای اندامی سبک و سبک است که هرکسی را حسادت می کند. آنها در 11 سایه مختلف با پوشش پودری امضا شده خود دارند که یک گیر بدون لغزش و ضد عرق را ارائه می دهد تا حمل آنها آسان و دوام داشته باشد. بطری ها بدون در دست گرفتن ماشین ظرفشویی هستند و رنگ آنها از بین نمی رود. آنها همچنین گزینه های مختلفی از درب (مانند کلاهک فلکس ، کلاه اسپرت و جرعه فلکس جدید) ، دهان پهن یا استاندارد و اندازه بطری را که از 12 تا 64 اونس است ، ارائه می دهند. همچنین می توانید بطری خود را با انتخاب حداکثر 14 رنگ مخلوط و منطبق برای هر یک از اجزای بطری - بند ، درپوش ، بطری و بوت اختصاصی سیلیکون ، سفارشی کنید.

 

 

بطری های آب استیل فوق العاده شیک S"Well از فولاد ضد زنگ دو جداره ، عایق خلاuum ساخته شده اند که می توانند نوشیدنی ها را تا 24 ساعت سرد یا گرم تا 12 گرم نگه دارند. آنها در بسیاری از طرح های زیبا ، ساخت این بطری های آب ، خوب ، بسیار متورم است. شما می توانید همه چیز را از رنگ ثابت گرفته تا طرح سنگ مرمر ، طرح های چوب ساج یا پارچه لیبرتی انتخاب کنید. می توانید آنها را با نام یا حروف اول شخصی کنید. یا می توانید با طرح های سرگرم کننده مانند کوسه ، موشک ، شیر ، مخلوقات و فیل ، یا شاید یک بطری آب دیزنی از Frozen یا شخصیت های هری پاتر ، یکی را برای کودکان خود تهیه کنید.

 

آنها همچنین لوازم جانبی را به طور جداگانه به فروش می رسانند ، بنابراین شما می توانید دسته های رنگی مختلف و درب های مختلف مانند کلاهک تاب ، درب مسافربر و کلاه ورزشی را امتحان کنید. و همچنین یک سینی یخ که یخ را قالب می زند تا کاملاً درون بطری آب قرار بگیرد. شما همچنین می توانید از بین بطری های 9 ، 17 یا 25 اونسی (دومی مناسب برای قرار دادن محتوای کل بطری شراب است!) انتخاب کنید. یا Roamer 40 یا 64 اونسی را انتخاب کنید - اگر آب زیادی می خواهید ، اگرچه ممکن است برای پیاده روی طولانی مدت کمی سنگین باشد ، گزینه خوبی است. توجه داشته باشید که انتخاب های اندازه ممکن است با طراحی متفاوت باشد. (من شخصاً S"well 9 اونسی را دوست دارم زیرا می توانم آن را در کیف خود حمل کنم. پر کردن آن خیلی سنگین نیست ، آسان نیست و هرگز نشت نمی کند.)

 

 

بریتا به دلیل فیلترهای داخلی که هنگام نوشیدن فیلتر می شوند ، خود را از بطری های آب موجود در بازار جدا می کند. این فیلترها ، کلر موجود در آب لوله کشی را به همراه طعم و طعم نامطبوع مناسب با آن کاهش می دهند. این فیلترها هم در بطری های استنلس استیل (در اندازه های 20 و 32 اونس) و هم در بطری های پلاستیکی مقاوم در برابر 26 اونس BAP به فروش می رسند. و همه بطری ها دارای یک کاسه داخلی هستند که می توانید برای شستشوی جداگانه آن را بیرون بیاورید. فیلترها باید هر دو ماه یکبار عوض شوند.

 

بطری های پلاستیکی Brita بدون درز در ماشین ظرفشویی است و تمیز کردن آنها آسان است. بطری های تصفیه کننده و برتر جدید براق آنها با کاسه های قابل حمل اتومبیل متناسب است و دارای یک جعبه حمل داخلی است